Friday, March 28, 2008

Pretty. Odd.

Hihi! Het nieuwste schijfje van Panic At The Disco heet Pretty. Odd. En naast de titel van de cd moet ik de Willie Wonka-achtige frontman en zijn emo-kloontjes meegeven dat Nine in the afternoon best leuk is :)

Hm. Ik heb het vermoeden dat klokken een issue zijn bij Indo's: oom Bernard (slechts één oom uit mijn onuitputbare bron van ooms, ik heb er maar liefst vier)is net terug van een half jaar in Indonesië en belde ons vanmorgen rond 4:30 's ochtends uit bed. Om de simpele reden dat hij voor dat half jaar alle klokken uit had gezet en dus op dat moment niet wist hoe laat het was toen hij belde, haha! Buster ging vervolgens ter introductie van zijn nieuwste rare tik als een gek door het huis rennen...iets wat hij vanaf nu bij elk telefoontje plant te doen.

Vrouw 2008 komt trouwens heel snel heel dichtbij, maar voor zover ik het overzicht nog heb lig ik aardig op schema met kussentjes naaien, ritsen van de tasjes met textiellijm zekeren, visitekaartjes nabestellen, wachten op meer naaldvilt voor de speeldoosjes, Theespookjes in elkaar zetten...en cavia's vilten :)

No comments: