Monday, March 17, 2008

Buster. Hou op met kotsen.

Kennelijk is mijn dieet van brokjes en vlees veel te min voor het verwende bewustzijn van Buster. Met opzet kotst hij alles er om de dag gewoon weer uit...wat natuurlijk van een voor- en nabeschouwing van gepiep moet worden voorzien. Waar normale honden genoegen nemen met eerdergenoemde brokjes en vlees, heeft Buster zichzelf aangeleerd alles minder dan gekookte spaghetti met kippenvlees of rijst met stukjes hamburger er zonder blikken of blozen halfverteerd en wel weer uit te gooien. De felgele plasjes ondefinieerbare substantie zijn dan weer voor mijn rekening en Buster lacht in zijn vuistje als ik zijn vloeibare wraak op zit te deppen.

Buster. De hond die vreemd genoeg gek is op rauwe sperzieboontjes en blokjes kaas :S

Verder dit hele weekend aan ringen van vilt gewerkt die in de loop van deze week van kraaltjes moeten worden voorzien. Trots meld ik vandaag namelijk dat mijn spulletjes, onder andere deze ringen, binnenkort bij Stilling in Enkhuizen mogen liggen! Spierpijn van van pink tot schouderpees...maar het is het echt waard :)

O, en kabel valt best tegen; heb van ellende maar liefst drie keer de herhaling van de herhaling van Little House On The Prairie gezien. Howdy.

No comments: