Thursday, March 27, 2008

Het werkt. Verhip, het werkt.

Ow jezus, McLeod's Daughters begint nog serieus leuk te worden ook :S

Blijkbaar ben ik in tijden van kabeltelevisie zeer gevoelig voor cliffhangers en spons ik de serie en zijn eindeloze reclameblokken moeiteloos op. En de herhaling.

Kabeltelevisie is voor mij op dit moment een soort geĆÆmproviseerde klok aangezien mijn moeder per ongeluk het meerendeel van de cijfers van de klok in de huiskamer heeft afgepoetst; ik tel niet van 1 tot 12 maar van Born2Cook naar de herhaling van Little House On The Prairie en van Roseanne naar Hotel. Tenenkrommend doorsta ik Campinglife en Nederland Fietst en ik weet dat het een uur is geweest als AstroTV is afgelopen. Na de Bevalling kom ik bij met Homeshopping die al wekenlang My Rotisserie promoot en Spin City en King Of The Hill worden opgevolgd door het wel en wee van de Pfaffs.
Na Oprah zijn we dan weer het klokje rond en heb ik dus de hele dag achtergrond geluid gehad tijdens mijn viltige bezigheden, want zeg nou zelf; eĆ­genlijk is tv nergens voor nodig...behalve natuurlijk McLeods Daughters :P


No comments: