Thursday, March 13, 2008

Koekjes : )

Kawaii! De leukste koekjes ooit! :D
Ovenvers gebakken bloem, boter en suiker, met een laagje suiker versierd met suiker....
life is good :)

Hoe raar het ook mag klinken; koekjes en vilt gaan eigenlijk perfect samen. Heb ik een tijdje geleden een wollig muziekdoosje gemaakt in de vorm van een muffin, stond ik gisteren, hoe toevallig, in een voormalige koekjesfabriek mn projectjes te vilten!
De ouders van mn vriendje werken namelijk allebei bij een bedrijf de BVDA, het Bureau voor Dactyloscopische Artikelen voor technische recherche en forensische laboratoria (oftewel vingerafdrukspulletjes) en wegens ruimtegebrek in Sneek zijn ze met al hun chemici en medewerkers naar Rienks Koekbakkerijen in Arum verhuisd, die daar vorig jaar is weggepest door Bolletje. Tussen de rondwarende geesten van platgetrapte lange vingers en verkruimelde bastognekoeken mocht ik daar mn hele toko heenslepen en zo kon ik ongestoord werken aan de babydekentjes voor de beurs waarvan me me altijd al afvroeg wáár en waarop ik ze ooit zou moeten vilten. Ook ik heb last van ruimtegebrek :P
Grote ruimte, grote tafels en niet te vermijden grote honger...want echt, hoor, de geur van appelkoeken is daar na twee jaar nog steeds zo sterk dat je al gaatjes in je tanden krijgt bij het inademen van de lucht...
Must. Eat. Cookies.

No comments: