Wednesday, July 2, 2008

Odd & Woolly Mail & Win


Zo. Het typt wat ongelukkig met een ventilator die op standje Orkaan je haren tegen je verhitte gezicht aan zit te blazen, maar vanuit het oog van deze binnendeurse tyfoon meld ik jullie dat *tromgeroffel* Anita de Odd & Woolly Mail & Win van juni heeft gewonnen!

Nieuwe maand, nieuwe ronde, nieuwe prijzen...en meedoen moeilijk?
Nah, valt best mee.
Het snippertje inspanning dat je deze keer moet
leveren om in het bezit te komen van drie wollige caviaatjes naar keuze is simpel; zet je naam in een mailtje en stuur het ovv "Mail & Win juli" naar info@oddandwoolly.nl.
Aan het eind van de maand pen ik alle ingezonden namen op papiertjes en sukkel ik met de stapel naar beneden om hoofdkat Boris er hoogstpersoonlijk een winnaar uit te laten trekken : )

Ingezonden namen komen gedurende de maand juli op de Mail & Win pagina van www.oddandwoolly.nl te staan en mocht Boris je goed zijn gezind...dan neem ik direct na sluiting van de actie contact met je op.

Win, ik zeg win! :D

Pas op voor onverwachtse zomerse naaktheid van roodverbrande overburen die op hun balkon liggen te zonnen, wees het met mij eens dat airco-fabrieken de windkrachten van sir Francis Beaufort in de wind moeten slaan en ventilatoren eigenhandig met vijf schalen hoger moeten uitrusten...en o wat verheug ik me nu al op het onbedoelde aanzicht op de harige hangbuik van de buurman :S

2 comments:

Anonymous said...

chibinoni, I love you :-))

Zag dat je mij in je top 3 had. Ik ben daar echt heel blij mee. Ik zit hier namelijk met mijn moed in de schoenen. Zoveel leuke schrijvers! Morgen wordt mijn eerste stukje geplaatst, door Viva, want ik ben zelf morgen een weekendje weg. Maar door jou ga ik vannacht lekker slapen ;-) Thanx!
Al wordt het helemaal niets, ik ben in elk geval door iemand een blogheld genoemd!! :-))

Noni said...

Hihi! Ik ben dan ook een groot fan van je werk :P
Ik moet zeggen dat je met kop en schouders boven de rest uitsteekt, er zijn al zoveel zelfuitgeroepen columnisten in de wereld... :P

Ik ga zeker hooooooonderden keren op je stemmen...veel succes! :D