Tuesday, February 19, 2008

Rijst-met-krenten stof


Hoera!
Mijn bloed, zweet, tranen en ergernis zullen niet in de vergetelheid raken! Dankzij internet blijven kiekjes als deze tot in de eeuwigheid opzoekbaar en zal ik aan mijn nageslacht kunnen bewijzen dat ik ooit hectares van deze witte organza van zwarte wolnoppen heb voorzien...
Ines Raspoort heet ze, een Belgische modeontwerpster die twee keer in het jaar een opdracht vilt voor haar collectie bestelde bij het atelier waar ik onder een achterbaks tweekoppige monster veel te lang en veel te tolerant heb gewerkt. Haar collectie bestaat altijd uit een kledinglijn en een accessoirelijn waarbij soms grof te werk gaan en kleuren een belangrijke rol spelen, heel apart. Volgens mij heeft ze in Amsterdam een galerie staan of in ieder geval een verkooppunt...
Trots wint het van bescheidenheid...ik kon het niet laten deze foto te plaatsen, haha!

No comments: