Tuesday, February 12, 2008

Moe



Goeiemorgen!

Onsympathieke bovenburen met betonblokken in plaats van schoenen aan hun voeten, maakten dat ik al bij het ochtendkrieken achter mn vilttafel stond. Slaapdronken realiseerde ik me dat minutenlang naar een tafel staren geen werkstuk op tafel zou krijgen...dus heb ik mijn twee beste vrienden, de elektrische kachel en de computer maar weer opgezocht en probeer ik niet in slaap te vallen tijdens het lezen van het nieuws :P

Hiernaast trouwens even een foto van hoe kussenhoesjes (en viltsjaals, zoals je ziet is het hetzelfde patroon) tot stand komen...simpelweg weven. Je "scheurt" de gekleurde wollont op maat, legt het patroon uit op bubbeltjes plastic, natspuiten met een plantenspuit, platdrukken met plastic...en dan rollen. O het rollen. Wat een onverdeeld genoegen op mijn vilttafel. Die van origine een behangtafel is. En dan eigenlijk ook niet eens echt een behangtafel is, maar gewoon een plank op schragen.

Ik hou van mijn werk :P

No comments: