Sunday, February 10, 2008

Little Oddies by Odd & woolly




Onder begeleiding van een lawaaiig stroomvretend elektrisch kacheltje en drie bakjes muffe Japanse mix verder, is het me dan eindelijk gelukt die diavoorstelling werkend te krijgen :S

Makkelijk en gebruiksvriendelijk. Pff. Tsss.


Zo, ik ga even wat ophelderen naar aanleiding van een paar mailtjes met vragende oogjes; Little Oddies is inderdaad een op zichzelf staand "merkje" van babyspulletjes en kinderkamerdecoratie gemaakt door ondergetekende, mij :)
Het is dus niet zozeer de naam van dit blauwe vilten spook, maar extra punten voor deze creatieve vraag :P

Verder was deze zonnige zondag bedoeld om een dagje door te halen en wat opdrachten af te werken, maar aangezien het wasrek mijn viltplaats bij de kachel in neemt en er nog geen rugzak is ontwikkeld waar een elektrische kachel in past...pak ik nog een bakje Japanse mix en ga ik Zelda spelen op de DS, haha!

Sad, sad....





No comments: