Thursday, February 21, 2008

Kussentjes

Wow. Dit is raar: ik werd gisteren gebeld door niemand minder dan het glossy tijdschrift Elegance! Ze hadden een speciaal item waarbij een aantal winkels in bepaalde steden werden uitgelicht...maar sloeber en budgetloos als ik ben kon ik die pietermannen zo snel helaas niet bijelkaar schrapen (we hebben niet eens kabel. Ik bedoel maar.) en dat eerste autootje moet er ook altijd nog komen :)

Kussentjes! Al mn vingers hebben ondertussen al aan een stompe naaldenprik moeten geloven, maar eindelijk staan ze dan op de website! Totdat de foto's werden gemaakt lagen ze als wollen kwalletjes op een poef in de woonkamer en ik heb meing bezoeker ervan moeten weerhouden erin te springen, haha! Maar ze zijn heel lekker zacht, dus wees de nieuwe Ikea catalogus voor...and buy, people!

Hm. Nu ik dit weblog zo eens overlees, lijkt het onderhand meer op een look-at-me-I-am-perfect ode aan mezelf...maar ik heb dan ook een heel klein beetje gepaste trots, vind ik stiekem zelf :)

Buh bye!

No comments: