Sunday, February 24, 2008

Baabara

Omdat het nou eenmaal bijzonder *bleep* werkt met een koptelefoon vergroeid aan je oren omdat de bovenburen voor de zoveelste keer hun folkloristische betondans uitvoeren...kan ik dus vandaag niet werken. Zittend werken kan ook niet omdat de onderburen daarentegen steeds weer ruzie hebben en een belangrijk onderdeel van hun ruzie's is schijnbaar elkaars voorwerpen stukgooien tegen het plafond. Juist. Mijn vloer dus.
Not to worry, de weekenden zijn altijd zo in deze Leeuwarder wijk die verrassend genoeg in het Leeuwarder propagandablaadje omschreven wordt als rustig, dus dagen als deze vallen onder Sowieso Verspilde Dagen...mijn zelfbedachte snipperdagen :)

Maar...om het niks doen goed te praten aan mezelf en om toch iets wol gerelateerds te vertellen ben ik Animal Crossing gaan spelen op de Nintendo DS. Excuus? Er loopt een heus schaap in rond!
Animal Crossing is namelijk een virtuele stad waar je een beetje in rond kan sjouwen en waar steeds nieuwe inwoners (vreemd genoeg zijn het dieren. Tsja.) in komen wonen. De tijd gaat net zo snel als in het "echte "leven, ik heb dit spelletje sinds maart 2007 waarbij ik elke dag braaf keek of er ook nieuwe inwoners in mn dorpje waren aangekomen and it took me all freakin year voor Baabara haar intrede maakte :S Haar motto: I am so soft I don't need a pillow!
Helaas heeft ze naast de vreemde gewoonte om ongevraagd in mn huis te gaan zitten nogal een verhuisdrang en koppigheid is natuurgetrouw ook in dit schaap gegoten :S
De nerd in mij is weer verzadigd...en ik wacht op de dag dat je je echte buren ook gewoon kan vragen te verhuizen als het je ergert dat ze in jou portiek lopen.
Op naar het buurtpanel!

Naomi (en de buren van 12 en 14 b die het met mij eens zijn, haha!)

No comments: