Tuesday, July 27, 2010

Rotterdam

Geen neergestort plafondgruis meer in mn koffie, niet meer achter elke deurknop blijven haken met het ellenlange draad van de hersenplettende koptelefoon, eindelijk aan één stuk door ronken en niet wakker worden gehouden door een ontembare kudde lawaaiburen met kutmuziek op hoogst onchristelijke tijden...maar lekker vijf jaar slaap inhalen in Rotterdam, waar we voor een weekje in een kast van een huis in een überdeftige Rotterdamse buurt op drie lieve poezebeesten (respectievelijk Kittekat, Assepoes en Jujubus) passen en we met alles wat niet van ons is net doen alsof we stinkend rijk zijn :P

Wordt ongetwijfeld vervolgd...na het zoveelste dompeltje in het luxe bubbelbad met champagne natuurlijk :p

Stilte en rust. Ik zou bijna vergeten wat dat was ^-^

11 comments:

Kimminita said...

Geniet!

Anni said...

En jullie iegen poezie dan? Zit die nog wel in de herrie?? Arm ding ;-)

Anni said...

iegen?? eigen bedoel ik natuurlijk!

Noni said...

Poes is uit logeren bij mn ouders...zouden haar eigenlijk wel mee willen nemen, maar ze is gigantisch wagenziek (echt waar! :S) enn zo'n suf ding dat ik me afvraag of ze het gezelschap van drie van die overjarige katten wel aankan :P

Missen haar wel heel erg...want er is 's avonds niemand die op je maag springt en als een dolle over je kussen heen rent als je slaapt :P

Bij eigen poes weggaan om op andere poezen te passen. Hopelijk heeft ze er begrip voor... :(

Dutch Apple said...

Waan jezelf even als Gooische vrouw en geniet van de luxe, poeslief zal het wel begrijpen ;-)

Groetjes1

It's me said...

Geniet van je buiten verblijf !!! leuk dat je even langs kwam.......lieve groetjes Ria...enjoy !!!

Leremme said...

Dat klinkt heerlijk.. dat wordt straks weer afkicken thuis :(

mamutopia said...

Klinkt fijn! Geniet ervan :)

Yfke said...

Wat heerlijk, eindelijk wat rust! Ik sluit me aan bij de rest: geniet ervan!

Anonymous said...

Oh heerlijk! Die kattennamen ook...! ^_^ Have fun!

Viola Odorata said...

Das nog eens een fijne manier van vakantie houden, gewoon poezen om je heen.

Ik heb hier de de stylish blogger award voor je als je het leuk vindt. http://viola-odoratanl.blogspot.com/2010/07/award-long-time-not-posted-anything.html