Saturday, April 25, 2009

Happy couple

Afgelopen donderdag was een aangename melange van verheugenis en jolijt en maar een héél klein beetje gezonde jaloezie...donderdag stapten lievemiddelbareschoolvriendin Hannah en darkmetalbasisschoolmeester Peter in het spreekwoordelijke huwelijksbootje.
In een onprettig strakke panty en met afgesleten hakken waarvan ik hoopte dat niemand ze zou zien in het donker van het feestgedruis keek ik tot mn appelsapje lauw was geworden met oogjes vol ongeloof naar alles wat ze allemaal zelf hadden geregeld en werd ik heen en weer geschommeld tussen intense blijdschap en een vreemd gevoel van trots voor vriendinnetje Hannah, waarmee ik vroeger Tina's "ojee wat nou?" las en die nu gewoon is getrouwd :)
Tel daar de stemmingswisselingen van het maandelijks ongerief bij op en er ontstaat een alarmerende mix die alleen kan worden bestreden met een tot papier maché gehuilde Kleenex en je naam gespeld in troostende chocoladeletters.

Mn sloeberige kant zegt enerzijds dat het gewoon een makkelijk en goedkoop bruidskadootje was, mn emotionele kant vindt het juist toepasselijk...ik laat het ze zelf maar uitvechten want ik meng me namelijk niet graag in een tweestrijd van mn eigen chaotische gedachten :P

Sedert vandaag dus ook in mijn etablissement te bemachtigen vanaf 32,50: vilten bruidskussens met de naam van het pasgetrouwde paar ^-^

1 comment:

Jolanda said...

Wow, wat een plaatje!