Monday, October 27, 2008

Hobby Doe Assen

Ingebouwd tussen twee scrapbookgrootmachten en een onmeetbaar aantal stands met materiaal om zelf kaarten te maken stond ik afgelopen weekend op de Hobby Doe dagen in de TT Hall in Assen.
De onophoudelijke schuifelende stroom aan knipgrage bejaarden die bijna elk kraampje dat afweek van papier plezier als het ware negeerde en het feit dat het volk op de been als vleesgeworden handmixers door mn waar heen ploegde en het respectloos weer teruggooiden als het hun niet aansprak gaven mij het idee dat de mensen in deze hemelstreek er nou eenmaal geen andere hobbies op na houden...of dat de vergrijzing zich voornamelijk in de bosrijke omgeving van Drenthe ophoudt :P

Desondanks verder wel een hele gezellige beurs...


...waar we drie dagen lang met de Knutselkabouter aan onze zijde de tijd doorbrachten...



...we begeleid door het parfum van broodjes beenham uitzicht hadden op een doorgedraaide stokbroodjesbakker die zichtbaar geƫrgerd door het piepje van de magnetron het ene stokbroodje gezond na de andere in elkaar knutselde...



...mijn wallen onder mn ogen ondanks het extra uurtje slaap zo groot waren dat zwaartekracht bepaalde dat mn hoofd er zwaar van werd...



...waar we bij Atteljee Kalibu een visje van Powertex vonden dat een treffende gelijkenis neerzette met een Podling uit The Dark Crystal wiens levenssappen door het kristal zijn weggezogen...



...speeldoosjes door het fragiele ophangsysteem van naaigaren met regelmaat naar beneden vielen als mensen aan het koordje trokken...



...ik mij slaapdronken maar vol overgave stortte op een zelfmaakpakketje van Atelier Marinke waar ik zelf een klein poesje aan heb toegevoegd...



...waarvan dit het bijna voltooide resultaat is :)

2 comments:

Anonymous said...

Het ziet er heel mooi uit!

Anonymous said...

Hilarisch zoals je een paar dagen beurs beschrijft...! Ik krijg er bijna zin van om het zelf ook eens te proberen ;-)