Friday, February 6, 2009

Tikkie

Ik was nog lekker nietsvermoedend aan het rondrennen, toen Lisette plotsklaps voor me stond en me tikte voor de tag waarin de vier de hoofdrol speelt :)

Dit estafetteloopje heeft zich volgens mij net als doorfluistertje opgesplitst in twee versies, dus braaf en dwangmatig als ik ben gooi ik ze allebei op de blog :P

Plaats de vierde foto van de vierde maand van je weblog...
...en dat is deze olijfgroene wollige theemuts met knoopjes die ik destijds voor zusjelief heb gemaakt :) Het arme ding wordt op beurzen onnoemelijk vaak aangezien voor een gewone muts, waarna ik me dan altijd afvraag wie er het lef heeft met zo'n groen gevaarte op zn hoofd rond te hobbelen...


Plaats de vierde foto van de vierde map in je computer...
...en laat dat nou net dit mislukte paarse knoopje zijn. Mijn eerste haakpoging waar ik trots van opkeek...tot ik er teleurgesteld achter kwam dat het niet meer was dan van de haaknaald afgeschoven opzetsteken :P



Ren, bloggers, ren! Want met uitgestoken vinger ren ik achter de volgende vier schrijfsters aan:

Elin Stop and watch the rainwreck happening
Merel Lol met wol
Trudette Trudette
Marieke Strawbunny

5 comments:

Struinkunst by Lisette said...

Ha, ha, nou ik zou hem verkopen... zo tegen prinsjesdag! Hij is cool.

En ja ik ben eindelijk aangemeld bij Swat bot en heb me ingeschreven voor de stempel swap. Ben erg benieuwd!

Anonymous said...

Ik heb niet eens 1 foto in de 4e maand van m'n weblog (de maand daarna is er 1 foto van mijn toen-nieuwe monitor), maar doe wel de 4e map, 4e foto. ^^

(o.O soms zijn die woordverificatiewoorden gewoon onsmakelijk.. 'clougma'... =/)

Erna said...

leuke blog heb je! ik kom gauw nog eens een kijkje nemen! en bedankt voor je berichtje op mijn blog :)

Work and process Indie-ish.nl said...

haha ojeej ik moet rennen!! vind je het heel erg als ik het niet op mijn starwbunnyblog plaats maar op mijn work-and-process :p

Work and process Indie-ish.nl said...

Dankje ik heb het gelijk veranderd! De post staat al op mijn blog =)
Groetjes,

Marieke